Tesco po audycie wydatków przedłuży współpracę z MediaComem

Tesco Polska przedłuży umowę z domem mediowym MediaCom Warszawa na 2007 rok. Po audycie wydatków mediowych podjęto decyzję o kontynuacji...

Tesco Polska przedłuży umowę z domem mediowym MediaCom Warszawa na 2007 rok. Po audycie wydatków mediowych podjęto decyzję o kontynuacji współpracy. Jak pisaliśmy już na łamach DS "MMP", Tesco Polska obsługiwane przez firmę audytorską Media Strategy Warsaw rozważało przeprowadzenie przetargu mediowego. W roku 2006 marketer współpracował z wyłonionym w drodze przetargu MediaComem Warszawa. Za planowanie i zakup części outdooru dla Tesco odpowiadał PanMedia Western. Według naszych informacji ten podział zostanie utrzymany w przyszłym roku. Za obsługę kreatywną Tesco Polska nadal odpowiadała będzie agencja Henyo Behrendt, uczestniczka regionalnego przetargu na obsługę marki Cherokee. (JN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.