Przyznano nagrody MIPCOM Mobile TV Awards 2006

Międzynarodowe jury telewizyjnych targów MIPCOM w Cannes przyznało nagrody Mobile TV Awards 2006. Spośród 23 nominowanych w konkursie projektów wybrano...

Międzynarodowe jury telewizyjnych targów MIPCOM w Cannes przyznało nagrody Mobile TV Awards 2006. Spośród 23 nominowanych w konkursie projektów wybrano sześciu zwycięzców. W tegorocznej, 22. edycji MIPCOM nadesłano w sumie 290 zgłoszeń z 34 państw świata. Tytuł Best Original Made for Mobile Film or Video Content zdobyło Green Paddy Animation Studio z Tajwanu. Best Repurposed Content from Existing Film or TV Property to brytyjskie "On this day in History" ITN ON. Tytuł Best Made for Mobile TV Channel otrzymał japoński NHK Mobile G-Channel. W kategorii Best Format for Interactive Mobile TV zwyciężył "Forget the rules" Global Dilemma Pty Ltd z Australii. Za Best Mobile Format for User-Generated Content uznano brytyjski "3 Mobile's see me TV service". Nagrodę specjalną sponsora, firmy Orange w kategorii Orange Grand Prize for Innovation otrzymała włoska firma Buongiorno za "Soccer Addicts". Sponsorami konkursu były: Orange, Ericsson i Korean Broadcasting Commission. (PM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.