TBWA/Telescope i Maciej Kuroń promują działalność Banków Żywności
Agencja TBWA/Telescope przygotowała 20-minutowy film z udziałem znanego kucharza Macieja Kuronia mający wspomóc działalność Banków Żywności. Film ten jest materiałem...
Agencja TBWA/Telescope przygotowała 20-minutowy film z udziałem znanego kucharza Macieja Kuronia mający wspomóc działalność Banków Żywności. Film ten jest materiałem do wykorzystania przez stacje telewizyjne, kina, będzie też dołączany do prasy fachowej. - Jest kontynuacją akcji "Podziel się posiłkiem", nie stanowi jednak kampanii reklamowej i nie są planowane dalsze działania marketingowe - mówi Malina Wieczorek, non profit & art director TBWA/Telescope.
Film skierowany jest do producentów żywności i ma na celu pozyskanie nowych partnerów, którzy przyłączą się do akcji dożywiania potrzebujących i tym samym przeciwdziałania marnotrawieniu żywności. W filmie Maciej Kuroń opowiada o Bankach Żywności, jednocześnie przygotowując potrawę. Oprócz niego występują również przedstawiciele banków oraz organizacji charytatywnych zajmujących się bezpośrednio dożywianiem. Banki Żywności są organizacjami pozarządowymi. Pierwszy taki bank powstał z inicjatywy Jacka Kuronia w 1993 roku. Obecnie w Polsce działa 30 Banków Żywności współpracujących z organizacjami pozarządowymi, dziecięcymi placówkami budżetowymi oraz instytucjami pomocy społecznej. TBWA/Telescope jest częścią grupy TBWA/Communication należącej do Omnicom Group. Jest agencją non profit i zajmuje się realizacją inicjatyw społecznych, takich jak kampanie antynikotynowe czy przeciwko pedofilii w sieci. W jej portfolio znajdują się m.in. prace dla Polskiej Akcji Humanitarnej i Fundacji Synapsis. (KH)