Agencja Max Arpp odpowiada za kreację Always Fresh w 28 krajach Azji i Europy

Procter & Gamble wprowadza na rynek dwa nowe rodzaje podpasek: Always Ultra Fresh i Always Ultra Sensitive. Nowe zapachowe Always...

Procter & Gamble wprowadza na rynek dwa nowe rodzaje podpasek: Always Ultra Fresh i Always Ultra Sensitive. Nowe zapachowe Always Fresh stworzono dla kobiet w celu zapewnienia nie tylko komfortu i ochrony, ale także uczucia świeżości. Dostępne są w dwóch wariantach z siateczką i powłoczką. Za kreację kampanii wspierającej wprowadzenie produktu w 28 krajach Azji i Europy odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Max Arpp, która wygrała przetarg. Agencja przygotowała reklamy prasowe oraz zapachowe materiały BTL. (MKS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.