Stroer wprowadza nowe pakiety, podnosi ceny niektórych formatów, reorganizuje dział sprzedaży
Stroer, firma reklamy zewnętrznej, zaprezentowała ofertę handlową na przyszły rok. 10-proc. podwyżki obejmą najpopularniejsze formaty (Super 18, Super 12, nośniki...
Stroer, firma reklamy zewnętrznej, zaprezentowała ofertę handlową na przyszły rok. 10-proc. podwyżki obejmą najpopularniejsze formaty (Super 18, Super 12, nośniki w metrze) oraz pakiety. Stroer nie zmieni cen billboardów, w ramach dodatkowej promocji przy ich sprzedaży wprowadza ofertę darmowego druku przy zakupie kampanii na przynajmniej 500 tablicach z tego segmentu. Ceny obowiązujące w br. zostaną także utrzymane dla super scrolli - najnowszego nośnika Stroera, który stanowi w portfolio firmy segment super premium.
Nowością w ofercie Stroera są trzy pakiety - Warszawa, Zasięg oraz Zasięg & Prestiż (o którym pisaliśmy już na łamach DS "MMP"). Nowe pakiety łączą możliwości różnych formatów. Billboardy (600 tablic), Super 12 (200 tablic) i nośniki w metrze (40 tablic) uwzględniono w pakiecie Zasięg obejmującym 8 największych miast. Oferta Zasięg & Prestiż wykorzystuje SuperScrolle (80 powierzchni) i Super 18 (220 tablic) w 8 miastach. Pakiet Warszawa składa się z tablic Super 18 (35 nośników), SuperScroll (35 powierzchi), nośników w metrze (35 tablic CLP i 40 tablic 3x2) oraz pięciu nośników wielkoformatowych. Dwutygodniowa kampania wykorzystująca Pakiet Zasięg kosztuje 372 tys., Zasięg & Prestiż - 424 tys. zł, a Pakiet Warszawa - 167 tys. zł.
Jak powiedział Adam Tkaczyk, wiceprezes Stroera ds. sprzedaży, oferta nowych pakietów odpowiada na zapotrzebowanie reklamodawców coraz częściej łączących w kampanii różne typy nośników. Zakup pakietu pozwala na oszczędności w porównaniu z zakupem poszczególnych formatów osobno. Stroer oprócz pakietów multiformatowych oferuje niezmiennie pakiety celowe Young Impact i Young Premium Impact.
Promocją oferty Stroera wśród reklamodawców zajmie się zrestrukturyzowany dział sprzedaży. Obsługa klientów rozdzielona została pomiędzy cztery trzyosobowe zespoły. Do tej pory danego klienta, agencję, dom mediowy obsługiwał jeden account korzystający ze wsparcia działu planowania (już nieistniejącego). Obecnie w skład zespołów wchodzą leader oraz planner i account. Do działu sprzedaży dołączyło kilku nowych handlowców. Na nowo utworzone stanowisko menedżera ds. optymalizacji sieci awansowała Zofia Mączyńska (wcześniej była szefem działu planowania). Za realizację nietypowych akcji reklamowych dla klientów Stroera ma zaś odpowiadać Artur Posmykiewicz jako koordynator ds. niestandardowych rozwiązań i ambient mediów (wcześnej pracował w dziale rozwoju).
Stroer powołał także osobny zespół do sprzedaży wielkiego formatu. Kieruje nim Piotr Pająk, ostatnio dyr. ds. rozwoju w Gigaboard Polska, firmie reklamy wielkoformatowej. W skład oddziału, którym kieruje, weszli dawni pracownicy Gigaboard - Karolina Czarnecka i Dariusz Skraba.
Przedstawiciele Stroera nie potwierdzają ani nie zaprzeczają, jakoby w Polsce miała się pojawić marka Blow Up na bazie tworzonego przez Piotra Pająka oddziału. Pod tą marką na kilku rynkach działają właśnie dywizje wielkoformatowe grupy Stroer. (JN)