OS3 przygotowała internetową grę w ramach wsparcia dla kampanii Aster

Agencja interaktywna OS3 Multimedia przygotowała dla operatora kablowego Aster serwis www.astermania.pl. Pod adresem tym stworzona została interaktywna gra promująca nową...

Agencja interaktywna OS3 Multimedia przygotowała dla operatora kablowego Aster serwis www.astermania.pl. Pod adresem tym stworzona została interaktywna gra promująca nową ofertę Astera, spójna z komunikacją prowadzoną przez tę firmę obecnie w innych mediach. Za przygotowanie projektu odpowiada Ostryga, stworzona w połowie br. marka i dział w ramach agencji OS3, wyspecjalizowana w budowaniu wizerunku przez rozrywkę w internecie, a więc m.in. w tworzeniu gier reklamowych, marketingu wirusowym, product placemencie w grach etc. (MG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.