"Claudia" liderem sprzedaży ogółem wśród konkurentek w drugim kwartale

G+J Polska poinformowało o uzyskaniu przez miesięcznik "Claudia" pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników dla kobiet w drugim kwartale br.,...

G+J Polska poinformowało o uzyskaniu przez miesięcznik "Claudia" pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników dla kobiet w drugim kwartale br., na podstawie danych ZKDP. "Claudia" i konkurentki osiągnęły sprzedaż powyżej 400 tys. egz. Sprzedaż "Claudii" była jednak największa i wyniosła blisko 464 tys. egz. ("Świat Kobiety" Bauera - 442,7 tys., "Poradnik Domowy" Agory - 428,8 tys., "Dobre Rady" Burdy - 422,6 tys., "Olivia" Springera - 410,4 tys.). G+J Polska komentuje, że "Claudia" uzyskała swój wynik mimo najwyższej ceny okładkowej spośród bezpośredniej konkurencji. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.