Image Art i Effective Media przygotowały kampanię leku Posterisan

Agencja reklamowa Image Art przygotowała strategię i kreację kampanii reklamowej leku na hemoroidy Posterisan. Działania prowadzone są pod hasłem "Posterisan...

Agencja reklamowa Image Art przygotowała strategię i kreację kampanii reklamowej leku na hemoroidy Posterisan. Działania prowadzone są pod hasłem "Posterisan - siedzenie nie boli". Media zaplanował i kupił dom mediowy Effective Media. Kampania prowadzona jest w telewizji. Spoty będą emitowane do końca listopada br. Wzmocnieniem kampanii jest witryna dotycząca hemoroidów zawierająca informacje dla pacjentów oraz umożliwiająca zamówienie bezpłatnego poradnika. Budżet kampanii nie został ujawniony. Producentem Posterisanu jest firma Dr. Kade Pharmazeutische Fabrik GmbH. (PM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.