Nutricia wzmacnia kampanią rozszerzenie oferty musów BoboVita Frutapura

Nutricia Polska rozszerzyła ofertę musów owocowych BoboVita Frutapura o dwa nowe smaki. Są to mus ze śliwek i jabłek od...

Nutricia Polska rozszerzyła ofertę musów owocowych BoboVita Frutapura o dwa nowe smaki. Są to mus ze śliwek i jabłek od 6. miesiąca życia i mus z gruszek od 7. miesiąca. Debiut rynkowy nowych smaków musów wspierać będzie kampania w prasie powiązana z działaniami POS oraz edukacyjnymi przy wykorzystaniu direct mailingu do mam. Za kreację kampanii odpowiada Gruppa66 Ogilvy, działania BTL przygotowała agencja Arip, a za media odpowiada Macroscope OMD. Działania PR wspiera Alert Media Communications. Owoce BoboVita Frutapura są pakowane w stugramowe kubeczki. Nutricia wprowadziła kategorię musów owocowych maki BoboVita pod koniec 2004 r. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.