GPD i Universal McCann realizują dla BZ WBK kolejną kampanię Arki

Bank Zachodni WBK rozpoczął nową kampanię reklamową funduszy inwestycyjnych Arka w telewizji, prasie i na outdoorze (siatki wielkoformatowe i materiały...

Bank Zachodni WBK rozpoczął nową kampanię reklamową funduszy inwestycyjnych Arka w telewizji, prasie i na outdoorze (siatki wielkoformatowe i materiały w placówkach banku). Przygotowała ją agencja reklamowa GPD, która wygrała przetarg na obsługę tego budżetu (oprócz niej startowały jeszcze trzy agencje: Men at Work, McCann Erickson Polska i Testardo Red Cell) i która realizowała również poprzednie kampanie dla Arki. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann (od początku roku obsługuje tego klienta). Kampania potrwa minimum miesiąc. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.