Energizer Holdings chce skonsolidować budżet mediowy

Energizer Holdings, producent baterii oraz maszynek do golenia, rozpisał przetarg na obsługę mediową firmy. Konkurs dotyczy planowania i zakupu mediów...

Energizer Holdings, producent baterii oraz maszynek do golenia, rozpisał przetarg na obsługę mediową firmy. Konkurs dotyczy planowania i zakupu mediów do działań reklamowych Energizera na rynku Ameryki Północnej. Wartość budżetu szacowana jest na ponad 100 mln dolarów. Obecnie Energizer współpracuje z trzema domami mediowymi: PHD, Carat i Vizeum. W efekcie przetargu nastąpi konsolidacja budżetu marketera w ramach jednej agencji. Prawdopodobnie do konkursu zaproszono także Mediaedge:cia i OMD. Przetarg koordynuje firma Pile & Co. ("Advertising Age")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.