MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń reklamuje się w POS TV
Neo Agencja Reklamowa zorganizowała nową kampanię reklamową na monitorach POS TV rozmieszczonych w sieci sklepów Żabka. Nowym reklamodawcą zostało MTU...
Neo Agencja Reklamowa zorganizowała nową kampanię reklamową na monitorach POS TV rozmieszczonych w sieci sklepów Żabka. Nowym reklamodawcą zostało MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń SA należące do grupy Ergo Hestia. Jest to pierwszy reklamodawca niebędący dostawcą produktów do Żabki. Agencja przygotowała 11 różnych kontentów w zależności od regionu, gdzie prowadzone są działania reklamowe. Dzięki temu potencjalny klient otrzymuje konkretne przykłady ubezpieczeń i ceny w poszczególnych regionach dla danej marki samochodu. Centralne sterowanie kampanią umożliwia sporządzenie raportów z emisji z podaniem dokładnej liczby wyświetleń. Kampania przeprowadzona zostanie w największych miastach Polski i potrwa 6 tygodni. Neo zarządza nośnikami POS TV w sklepach Żabka wspólnie z partnerem technologicznym ATM SA. 17-calowe monitory LCD zainstalowane w strefie kasowej wyświetlają treści reklamowe i informacyjne (serwisy pogodowe, imieninowe itp.) w 3-minutowych blokach powtarzanych w pętli. Neo Agencja Reklamowa od 2004 r. specjalizuje się w wykorzystywaniu w programach marketingowych nowoczesnych technik cyfrowych. W 2005 r. Neo podpisała umowę z firmą ATM SA na wdrożenie i obsługę technologiczną autorskiego systemu tej firmy o nazwie ATM IndoorTV w sieci handlowej Żabka. W ramach tej samej umowy możliwy jest rozwój projektu w innych sieciach. Agencja Neo zarządza także siecią 36 monitorów na katowickim lotnisku, nośniki zamontowała też w biurach turystycznych Neckermann. ATM SA jest polską spółką publiczną zajmującą się integracją systemów teleinformatycznych, świadczeniem usług telekomunikacyjnych oraz produkcją oprogramowania. Od 2004 r. notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. (KH)