MS Services wspiera parówki Jedynki Indykpolu
Agencja MS Services realizuje dla firmy Indykpol trzy projekty z zakresu promocji sprzedaży i merchandisingu. Dwa największe wspierają wprowadzenie nowego...
Agencja MS Services realizuje dla firmy Indykpol trzy projekty z zakresu promocji sprzedaży i merchandisingu. Dwa największe wspierają wprowadzenie nowego produktu Indykpolu na rynek - parówek Jedynki. Pierwszym z projektów jest akcja degustacyjna produktów Indykpol w hurtowniach Makton. Równolegle MS Services rozpoczęła na terenie 73 hipermarketów w Polsce akcję merchandisingową, która potrwa do listopada br. Do akcji zostały przydzielone zespoły merchandiserów. Są oni odpowiedzialni za ekspozycję całej gamy parówek z oferty Indykpolu na półkach sklepowych, monitoring i raportowanie. Trzeci z projektów dotyczy organizacji przez MS Services akcji promocyjnej parówek Jedynki. Rozpoczęta 13 października br. ogólnopolska akcja obejmie swoim zasięgiem 250 hipermarketów na terenie całej Polski. MS Services realizować będzie projekt w weekendy w formie animacji sprzedaży i degustacji nowego produktu Indykpolu. Agencja jest odpowiedzialna za rekrutację i selekcję hostess, zapewnienie wyposażenia promocyjnego, transport i raportowanie. (TW)