Chipita rozpoczyna kolejną promocję SMS marki 7Days
Chipita Poland, producent rogalików 7Days, przygotował SMS-ową akcję promocyjną wspierającą sprzedaż marki i budującą wizerunek. Warunkiem uczestnictwa w promocji "Dziabnij...
Chipita Poland, producent rogalików 7Days, przygotował SMS-ową akcję promocyjną wspierającą sprzedaż marki i budującą wizerunek. Warunkiem uczestnictwa w promocji "Dziabnij smarta" jest przesłanie SMS-em kodu umieszczonego na karcie dołączanej do opakowania rogalików albo wpisanie kodu na stronie www.7Days.pl. Wartość puli nagród wynosi ponad 350 tys. zł, a wśród nich są samochody Smart, iPody oraz mobilne gadżety do tuningu telefonów. Promocja trwa do końca lutego 2007 r. Akcję realizuje agencja MobiJoy!, z którą marketer współpracuje od trzech lat. (TW)
Komentarze
Artykuły powiązane