Mazda przygotowała paneuropejski projekt reklamowy modelu MX-5

Mazda Motors Europe zainwestowała w pierwszą w swojej historii kampanię reklamową, której wiodącym medium jest internet. Jej celem jest promocja...

Mazda Motors Europe zainwestowała w pierwszą w swojej historii kampanię reklamową, której wiodącym medium jest internet. Jej celem jest promocja modelu MX-5 Roadster Coupe. Głównymi elementami działań reklamowych są marketing wirusowy oraz założenie microsite'u. Działania online rozwijają ideę projektu prowadzonego offline przy użyciu plakatów reklamowych pod hasłem "Twelve second thriller". Hasło nawiązuje do cechy nowego auta, które według producenta jest najszybciej rozpędzającym się w ciągu 12 sekund samochodem na świecie. Użytkownicy serwisu Mazdy mogą obejrzeć 12-sekundowy humorystyczny film reklamowy i przekazywać go innym, korzystając z SMS-ów lub e-maila. Za powstanie microsite'u odpowiada firma Syzygy, a za film reklamowy - agencja JWT. Jego reżyserem jest David Kerr. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.