WSiP prowadzą przetarg na kampanię wprowadzającą nowe pismo

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (WSiP) prowadzą przetarg na agencję reklamową, która przygotuje kampanię wprowadzającą na rynek nowe pismo popularne poświęcone...

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (WSiP) prowadzą przetarg na agencję reklamową, która przygotuje kampanię wprowadzającą na rynek nowe pismo popularne poświęcone technice. Budżet planowanej kampanii nie został ujawniony. Przetarg ma zostać rozstrzygnięty jeszcze w kwietniu. Nowy miesięcznik pojawi się na rynku w br. Nad projektem pracuje zespół składający się z byłych dziennikarzy "Rzeczpospolitej" i "Młodego Technika". Nakład pierwszego numeru pisma wyniesie 150 tys. egzemplarzy. (PM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.