Browary Lubelskie weryfikują plany dotyczące Perły, kończy się drugi przetarg
Browary Lubelskie "Perła" SA zweryfikowały tegoroczne plany marketingowe dotyczące marki piwa Perła. Szczegóły nowej strategii nie są znane. Wiadomo jedynie, że...
Browary Lubelskie "Perła" SA zweryfikowały tegoroczne plany marketingowe dotyczące marki piwa Perła. Szczegóły nowej strategii nie są znane. Wiadomo jedynie, że w najbliższym czasie firma nie planuje ekspansji ogólnopolskiej dla marki Perła, a wsparcie reklamowe będzie miało miejsce tak jak dotychczas wyłącznie w regionie lubelskim. Obecnie kończy się drugi w tym roku przetarg reklamowy na markę Perła. Zwycięzcą pierwszego, który zakończył się w lutym br., była agencja reklamowa Testardo Red Cell (o rozstrzygnięciu pisaliśmy w DS "MMP" z 10 lutego br.). Przetarg jednak został unieważniony. Jak powiedział Janusz Łyczak, dyrektor ds. marketingu w Browarach Lubelskich SA, powodem rozpisania nowego przetargu była właśnie zmiana planów marketingowych i budżetu reklamowego dla Perły. Łyczak nie chciał jednak podać szczegółów na ten temat. Wiadomo, że w pierwszym przetargu agencje zostały zbriefowane między innymi na kampanię telewizyjną, a obecnie przewidziana jest przede wszystkim kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej na Lubelszczyźnie. Do drugiego przetargu zaproszono dziesięć agencji reklamowych. Agencja Testardo Red Cell ponownie przyjęła zaproszenie. Łuczak dodał, że procedury przetargowe są już na końcowym etapie, a kampania Perły rozpocznie się prawdopodobnie nie później niż w maju br. Rozstrzygnięcia należy się spodziewać w przyszłym tygodniu. (PR)