Optimum Media OMD wygrał przetarg na obsługę kampanii marki Substral

Dom mediowy Optimum Media OMD wygrał przetarg na obsługę najbliższej kampanii reklamowej marki Substral należącej do koncernu Scotts Polska. Wysokość...

Dom mediowy Optimum Media OMD wygrał przetarg na obsługę najbliższej kampanii reklamowej marki Substral należącej do koncernu Scotts Polska. Wysokość budżetu nie została ujawniona. Wiadomo jedynie, że firma zamierza zakupić w telewizji około 1000 ratingów. Do przetargu oprócz Optimum Media OMD zaproszono Starcom, Mediapol, Zenith Media, Initiative Warszawa oraz Carat Polska. Substral jest marką płynnego nawozu do kwiatów balkonowych i mieszkaniowych konkurującą na rynku między innymi z produktem Florovit należącym do Inco Veritas. Kampania Substralu rozpocznie się w kwietniu br. i obejmie telewizję i prasę. Jej celem, jak powiedziała Dorota Bielecka, specjalista ds. marketingu w Scotts Polska, ma być zapoznanie konsumentów z marką Substral i wzrost sprzedaży. Substral został wprowadzony na rynek w ub.r. Firma Scotts Polska należy do międzynarodowego koncernu Scotts jest światowym liderem w kategorii produktów służących do pielęgnacji i uprawy ogrodów. W USA należą do niego takie marki jak Scotts, Miracle-Gro, Ortho. W Wielkiej Brytanii są to marki Weedol, Pathclear, Evergreen, Levington, Miracle-Gro. Od ub.r. Scotts jest w zakresie planowania i zakupu mediów sieciowo obsługiwany przez Mediaedge:cia. (PR)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.