BC MFD wygrała przetarg na PR dla Goodyear Dunlop Tires Polska

Agencja BC MFD Media Communications wygrała przetarg na przygotowywanie działań public relations dla firmy Goodyear Dunlop Tires Polska, producenta opon...

Agencja BC MFD Media Communications wygrała przetarg na przygotowywanie działań public relations dla firmy Goodyear Dunlop Tires Polska, producenta opon samochodowych. Firma będzie odpowiedzialna za przygotowanie niestandardowego wsparcia PR debiutu rynkowego dwóch nowych produktów z portfolio Goodyear Dunlop Tires Polska. Agencja stworzy koncepcję kreatywną dla opon Dunlop Sport Maxx oraz Goodyear HydraGrip. BC MFD będzie odpowiedzialna też za działania media relations i organizację specjalnych eventów. W przetargu brały udział cztery agencje. Ich nazw i wysokości budżetu nie ujawniono. Agencja BC MFD Media Communications istnieje od 1993 r. Jej główni klienci to: Grupe SEB Polska (marki: Rowenta, Tefal, Krups, Moulinex), spółka Bols (marki: E&J Gallo, Rémy Martin, Grant's, Jaegermeister, Metaxa, Jim Beam) oraz Polpharma SA. (PM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.