Daewoo FSO-Motor ogłosił przetarg na obsługę budżetu reklamowego
Koncern Daewoo FSO-Motor ogłosił w połowie marca br. przetarg mający na celu wybór agencji reklamowej, która zajmie się działaniami w...
Koncern Daewoo FSO-Motor ogłosił w połowie marca br. przetarg mający na celu wybór agencji reklamowej, która zajmie się działaniami w ciągu najbliższych trzech miesięcy. "Niewykluczone, że jedna wybrana agencja zajmie się zarówno kreacją, jak i planowaniem oraz zakupem mediów" - mówi Jerzy Pniewski, dyrektor departamentu sprzedaży spółki. Na liście znalazły się cztery agencje, m.in.: ARM, Komar i ABC Projekt, które współpracują z Daewoo FSO-Motor przy okazji poszczególnych działań reklamowych. Firma nie podaje wysokości budżetu działań, jakimi zajmie się wybrana agencja. Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi w najbliższych dniach. W 2003 r. spółka sprzedała 7848 sztuk samochodów (źródło: Samar), a jej wydatki reklamowe wyniosły 3,6 mln zł (źródło: Expert Monitor). (PU)