Accenture rozwija strukturę Accenture Marketing Sciences
Accenture rozwinie departament Accenture Marketing Sciences w polskim oddziale firmy. W ramach departamentu rozpoczną działalność dwie dywizje - Accenture Marketing...
Accenture rozwinie departament Accenture Marketing Sciences w polskim oddziale firmy. W ramach departamentu rozpoczną działalność dwie dywizje - Accenture Marketing Sciences i Accenture Media Sciences. Szefem całej struktury pozostaje Arkadiusz Marszałek na stanowisku country directora. Będzie na razie sprawował także bezpośrednią pieczę nad mediową dywizją departamentu. Dywizją Accenture Marketing Sciences pokieruje nowa osoba, która dołączy do spółki w najbliższych tygodniach. Według zapowiedzi Arkadiusza Marszałka uruchomienie nowej dywizji wiąże się z rozszerzeniem specjalizacji o optymalizację inwestycji marketingowych w szerszym ujęciu. - Na podstawie danych na temat aktywności marketera we wszystkich obszarach komunikacji będziemy w stanie ocenić, które czynniki i w jakim stopniu wpłynęły na wzrost sprzedaży oraz zysku, a następnie zoptymalizować strategię działań klienta - mówi szef Accenture Marketing Sciences. Polska dywizja Accenture Marketing Sciences będzie współpracowała ściśle z zespołami z Aten i Delhi. Przypomnijmy, że Accenture pod koniec ub.r. przejął największą na świecie firmę zajmującą się audytem i konsultingiem mediowym Media Audits Group. W Polsce dział Accenture Marketing Sciences powstał na bazie Media Audits Polska. (JN)