W.I.T. nisko ocenia potencjał biznesowy polskich formatów telewizyjnych

Wśród najnowszych formatów telewizyjnych z dużym potencjałem rynkowym prezentowanych przez francuską firmę The W.I.T. na targach MIPCOM w Cannes nie...

Wśród najnowszych formatów telewizyjnych z dużym potencjałem rynkowym prezentowanych przez francuską firmę The W.I.T. na targach MIPCOM w Cannes nie było żadnej propozycji z Polski. - Przyglądamy się różnym rynkom, również Polsce. Moim zdaniem w ostatnim sezonie polskie stacje nie zaproponowały jakiejś szczególnie innowacyjnej formuły programowej, którą można by odnotować w naszym raporcie - twierdzi Virginia Mouseler, CEO The W.I.T. W swoich analizach z polskich stacji raporty firmy uwzględniają: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN Siedem i Tele 5. Analizy The W.I.T. biorące pod uwagę kryterium biznesowe oceny poszczególnych formatów wskazują, że jednym z najlepszych programów jest skandynawski program rozrywkowy "Sex Academy". Jego polską adaptacją zainteresowany jest Polsat. Jest to format, w którym uczestnicy w parach przechodzą kolejne etapy edukacji seksualnej. Program utrzymany jest w konwencji szkoły, korzysta z wyposażonej w "pomoce naukowe" klasy, nauczycielki i lekcji poglądowych. Format pokazywany był wcześniej w Norwegii, a ostatnio emituje go jedna ze stacji duńskich. (PM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.