SM Ostrołęka wprowadza nową linię produktów i realizuje kampanię reklamową
SM Ostrołęka wprowadziła na rynek nową serię produktów mlecznych pod marką Milandia. W skład linii wchodzi pierwsze w Polsce mleko...
SM Ostrołęka wprowadziła na rynek nową serię produktów mlecznych pod marką Milandia. W skład linii wchodzi pierwsze w Polsce mleko wytwarzane w technologii ESL (Extended Shelf Life) pozwalającej na jego przechowywanie przez 21 dni. Wkrótce linia zostanie poszerzona o śmietany. Dostawcą linii technologicznej jest filma Tetra Pak. Mleko Milandia kosztuje ok. 2,2 zł za litrowe opakowanie. Pojawieniu się Milandii na rynku towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez agencję Soul and Mind, obsługę mediową powierzono Easymedia, a działania PR koordynuje agencja Q&A Consulting. Reklama wykorzystuje wizerunek bliźniaków z programu "Duże dzieci", a obejmuje prasę, m.in. "Handel", "Detal dzisiaj", "Claudię", "Wysokie Obcasy", "Moje Gotowanie", "Dobre Rady". Towarzyszy jej akcja promocyjna skierowana do dystrybutorów, która ruszy 15 października br. (AMS)