Glob Media podwyższył koszty realizacji akcji zimowych
Firma reklamowa Glob Media specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu ambient mediów zdecydowała się podnieść koszty realizowanych akcji promocyjnych w...
Firma reklamowa Glob Media specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu ambient mediów zdecydowała się podnieść koszty realizowanych akcji promocyjnych w kurortach zimowych. - Nie udało się utrzymać cen z poprzedniego sezonu. W wypadku niektórych rodzajów nośników podwyżka sięgnęła poziomu 10 proc. - mówi Szczepan Jabłoński, dyr. obsługi klienta w Glob Media. W ofercie zimowej firmy znalazły się nośniki na wyciągach narciarskich, nośniki o formacie 12x4 m w miejscowościach wakacyjnych oraz nośniki wewnętrzne w pubach i ośrodkach wypoczynkowych. Poza tym Glob Media oferuje wykorzystanie powierzchni reklamowych na skibusach i pneumatycznych nośnikach typu framper. Projekty zimowe będzie realizować w tym sezonie m.in. dla Toyota Motor Polska, PTK Centertel i Kraft Foods Polska. (JP)