Superstacja docelowo chce pozyskać 4 mln abonentów
Superstacja podpisuje pierwsze umowy z operatorami sieci telewizji kablowej. Nadawanie rozpocznie prawdopodobnie od początku listopada br. Obecnie ten pierwszy w...
Superstacja podpisuje pierwsze umowy z operatorami sieci telewizji kablowej. Nadawanie rozpocznie prawdopodobnie od początku listopada br. Obecnie ten pierwszy w Polsce satelitarny kanał tabloidowy nadaje testowo za pośrednictwem satelity Astra. Jak twierdzi Sławomir Nawrot, odpowiedzialny za public relations Superstacji, w ciągu najbliższych trzech lat nadawca chce pozyskać ok. 4 mln abonentów. Do końca br. jej program będzie dostępny nieodpłatnie. Od stycznia 2007 r. będzie zakodowany. Według naszych informacji w przyszłym tygodniu ma zostać zaprezentowana oferta handlowa i programowa tego kanału telewizyjnego w domach mediowych. Przypomnijmy, że biuro reklamy Superstacji tworzy obecnie jego dyrektor Ryszard Herod. Jednocześnie jest on dyrektorem biura reklamy TV Biznes. (BG)