Demo przygotowało kolejną edycję kampanii "Dni produktu polskiego"

Czwarta edycja kampanii "Dni produktu polskiego", w której Fundacja Dajesz Pracę PL będzie przypominać konsumentom o ważności wyboru polskich produktów,...

Czwarta edycja kampanii "Dni produktu polskiego", w której Fundacja Dajesz Pracę PL będzie przypominać konsumentom o ważności wyboru polskich produktów, potrwa od początku października do połowy listopada br. W trakcie trwania kampanii konsumenci będą mogli wyrazić poparcie dla niej poprzez złożenie podpisu pod "Apelem do polskich produktów". Przekaz pojawi się w sieciach: Tesco, Drogeria Natura, Społem oraz wszędzie tam, gdzie sprzedawane są okna Fakro, dania gotowe Stoczek, obuwie Cohnpol. Kampanię radiową będzie można usłyszeć na antenie Audytorium 17, RMF FM, Vox FM. Reklamy prasowe pojawią się na łamach "Rzeczpospolitej", "Super Expressu", "Wprost", "Życia Warszawy", magazynu "Handel", "Poradnika Handlowca" oraz "Wiadomości Handlowych". Kampanię przygotowała agencja reklamowa Demo Effective Launching. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.