PWN prowadzi akcję pod hasłem "Ksero to zero"
Wraz z początkiem roku akademickiego Wydawnictwo Naukowe PWN rozpoczęło akcję promocyjną "Postaw na oryginał! Ksero to zero!". Jest to kontynuacja...
Wraz z początkiem roku akademickiego Wydawnictwo Naukowe PWN rozpoczęło akcję promocyjną "Postaw na oryginał! Ksero to zero!". Jest to kontynuacja akcji "Taniej niż ksero". Projekt potrwa miesiąc i ma na celu uświadomienie studentom, że lepiej i łatwiej uczyć się z oryginalnych podręczników. Za działania promocyjne odpowiada agencja Bobart Studio. Obejmują one reklamę w prasie, plakaty na uczelniach, bannery w internecie i mailing. Wykorzystany został w niej motyw długonogiej blondynki. Ruszyła też strona internetowa www.kserotozero.pl. Wydawnictwo planuje aktualizację strony poprzez dodawanie dowcipów, historyjek, amatorskich reklamówek również po zakończeniu akcji. - Kampania trwa zaledwie trzy dni, a już budzi emocje - mówi Izabella Matys, koordynator marketingu sprzedaży Wydawnictwa Naukowego PWN. - Internauci z jednej strony oskarżają nas o seksistowski charakter plakatów, z drugiej zaś pochwalają pomysł. Najważniejsze, że kampania została dostrzeżona - kontynuuje Matys. W ramach tegorocznej akcji na uczelniach rozprowadzane są akademickie karty rabatowe uprawniające do zakupu podręczników akademickich PWN po atrakcyjnych cenach (15 proc. rabatu dla studentów pierwszego roku, 10 proc. dla pozostałych). Karty rabatowe przysługują także kadrze naukowej. Dodatkowo promocja obejmuje możliwość nabycia podręczników na raty bez oprocentowania, co jest nowością w placówkach księgarskich. Minimalna wartość zakupu wynosi w takim przypadku 400 zł. W promocji dostępnych jest ponad 800 tytułów, w tym 290 to tzw. kanon akademicki. Promocja obowiązuje tylko w księgarniach firmowych PWN. Wydawnictwo współpracuje także z siecią salonów Empik, która oferuje własne rabaty dla studentów. (KH)