Testardo Red Cell realizuje kampanię Mokate w Polsce, na Słowacji i w Czechach
Testardo Red Cell przygotowała kampanię reklamową Mokate pt. "Bo wszystko kręci się wokół kawy". Jej głównym zadaniem jest zakomunikowanie "kompetencji"...
Testardo Red Cell przygotowała kampanię reklamową Mokate pt. "Bo wszystko kręci się wokół kawy". Jej głównym zadaniem jest zakomunikowanie "kompetencji" marki Mokate w kategorii kawy. Reklama odwołuje się do 3 sztandarowych produktów - 3 w 1, Cafe oraz Cappuccino - i poprzez pokazanie różnych sytuacji spożycia tych produktów kreuje świat marki, w którym wszystko kręci się wokół kawy.
Na potrzeby kampanii przygotowano jeden spot 30-sekundowy oraz trzy 15-sekundowe dedykowane każdemu z produktów. Emisja reklam rozpocznie się 16 października, a obejmuje: TVP, TVN, TVN Siedem, TVN24, Polsat, TV4, Puls, TV Biznes, Tele 5. Planowana jest także kampania w Czechach i na Słowacji. Oprócz działań ATL Testardo Red Cell opracowała również visual do prasy handlowej oraz znak graficzny "Świata kawy Mokate".
Kampanię zaplanował dom mediowy: Media Planning Group. Testardo Red Cell obsługuje całe portfolio Mokate po wygraniu przetargu we wrześniu br. (patrz DS "MMP" 20 września br). (AMS)