Henkel Polska dopasowuje struktury do wiedeńskiej centrali, awanse w marketingu
Od października struktura marketingu działu środków piorących i czystości Henkel Polska została zmieniona i dopasowana do struktury marketingu w wiedeńskiej...
Od października struktura marketingu działu środków piorących i czystości Henkel Polska została zmieniona i dopasowana do struktury marketingu w wiedeńskiej centrali Henkel CEE. W Polsce powstaną dwie sekcje: środków piorących i środków czystości. Rozdział ten ma usprawnić komunikację marketingową w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz ułatwić prowadzenie wspólnej komunikacji marketingowej dla poszczególnych brandów.
Zmiany pociągnęły za sobą serię awansów pracowniczych. Wstępnie na ten temat pisaliśmy w DS "MMP" z 21 września br. Dotychczasowy senior brand manager Beata Bielak, odpowiedzialna w Polsce za marki Persil i Rex, awansowała na stanowisko senior brand managera na Europę Środkowo-Wschodnią. Będzie pracować w centrali w Wiedniu, gdzie koordynować będzie regionalne działania marketingowe produktów do mycia naczyń, środków do zmywarek oraz rosyjskiej marki Pemolux. Joanna Baś-Marjańska, dotychczas senior brand manager w marketingu środków piorących i czystości Henkel Polska, stanie na czele nowo utworzonej sekcji środków piorących. Odpowiadać będzie za marki Persil, Rex, Perwoll, Dato oraz płyny zmiękczające Silan. Piotr Mendel, sprawujący do tej pory funkcję szefa działu category management, awansował na stanowisko senior brand managera. Będzie stał na czele sekcji środków czystości i odpowiadał za marketing marek: Pur, Somat, Bref, Clin. Piotr Mendel pracuje w Henkel Polska od 2000 r.
Dział category management w ramach sekcji środków piorących i czystości rozwinął się na tyle skutecznie - jak twierdzi producent, że stał się wzorem dla innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Nowym szefem działu category management będzie Arkadiusz Wappa. Do tej pory pracował jako key account manager. (MKS)