Omnicom może już wkrótce uruchomić w Polsce sieć PHD Poland

Omnicom może w najbliższym czasie uruchomić w Polsce dom mediowy PHD Poland. Jeśli grupa zwycięży w przetargu na obsługę Unilevera,...

Omnicom może w najbliższym czasie uruchomić w Polsce dom mediowy PHD Poland. Jeśli grupa zwycięży w przetargu na obsługę Unilevera, w Polsce za planowanie i zakup mediów dla tego klienta odpowiadałby już nowy dom mediowy pod marką PHD. Jak powiedział Jakub Bierzyński, CEO OMD Poland, zwycięstwo w przetargu Unilevera spowodowałoby natychmiastowe podjęcie decyzji w tej sprawie, jednak niezależnie od przebiegu przetargu marka PHD Poland zadebiutuje na naszym rynku. Jakub Bierzyński prawdopodobnie stanąłby na czele Omnicom Media Group, czyli struktury powoływanej przez Omnicom na tych rynkach, na których działają sieci OMD i PHD. Szef PHD Poland raportowałby bezpośrednio do Bierzyńskiego. Stanowisko CEO OMD Poland, w razie gdyby Bierzyński zaczął kierować Omnicom Media Group, byłoby prawdopodobnie zlikwidowane. Konsekwencją pojawienia się Omnicom Media Group byłoby także prawdopodobnie uruchomienie marki Opera, pod którą działają grupy negocjacyjne występujące w imieniu OMD i PHD. W Polsce do Omnicomu należą grupa OMD Poland (agencje Optimum Media OMD i Macroscope OMD) i dom mediowy Media Direction OMD, który prawdopodobnie pozostawałby poza strukturami Omnicom Media Group. Omnicom intensywnie rozwija sieć PHD w Europie - w ostatnich miesiącach grupa uruchomiła domy mediowe pod marką PHD m.in. na Łotwie, w Czechach i na Węgrzech, w Estonii, Portugalii i Austrii. Omnicom na polskim rynku rozwija także sieci reklamowe TBWA, DDB i BBDO. (JN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.