Electrolux wspiera kampanią ciche odkurzacze Ultra Silencer
Electrolux Polska rozpoczął kampanię flagowego produktu - odkurzaczy. Na billboardach prezentowany jest specjalny model Ultra Silencer, którego ważną cechą jest...
Electrolux Polska rozpoczął kampanię flagowego produktu - odkurzaczy. Na billboardach prezentowany jest specjalny model Ultra Silencer, którego ważną cechą jest bardzo cicha praca. Cecha ta podkreślana jest hasłem "Z myślą o tych, którzy cenią sobie spokój i ciszę" oraz kreacją (niemowlę śpiące na odkurzaczu). Kampania potrwa cały październik. Obok outdooru wykorzystane będzie także radio i prasa. W kilkuset sklepach pojawią się specjalne materiały POS. Kampanii towarzyszy promocja konsumencka, która potrwa do końca grudnia. Przy zakupie odkurzaczy można otrzymać jeden z prezentów: bezprzewodowy odkurzacz Ergorapido, roczny zapas worków s-bag lub ssawkę do parkietów. Nad kampanią pracowały agencja Grupa3 i dom mediowy Zenithmedia. (MKS)