Apollo po raz pierwszy reklamuje swoje odtwarzacze MP3/MP4

Firma Apollo Electronics, dystrybutor sprzętu elektronicznego, po raz pierwszy reklamuje odtwarzacze muzyki i filmów (MP4) Silver Vision pod swoją marką...

Firma Apollo Electronics, dystrybutor sprzętu elektronicznego, po raz pierwszy reklamuje odtwarzacze muzyki i filmów (MP4) Silver Vision pod swoją marką Apollo. Kampania, która ma generalnie wzmocnić świadomość produktów Apollo Multimedia, obejmuje także akcesoria do notebooków, zestawy głośników i słuchawki oraz kontrolery do gier (kierownicę i joypad). Do tej pory Apollo reklamował akcesoria komputerowe w prasie branżowej, natomiast po raz pierwszy zainwestował w reklamę odtwarzaczy MP3/MP4. Kampania toczy się w pismach młodzieżowych ("Bravo", "Bravo Sport", "Bravo Girl"), komputerowych ("PC Format", "Click!", "CD Action", "Enter") i w specjalnym dodatku magazynu "Focus". Kampania potrwa do stycznia, obejmie w sumie 28 emisji 5 różnych layoutów - kreację i zakup mediów Apollo Electronics zrealizowała we własnym zakresie. Reklamowany odtwarzacz MP4 Silver Vision z pamięcią flash 1 GB kosztuje 270 zł. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.