Libella odnawia opakowania, planuje wzmożone działania reklamowe w przyszłym roku
Libella, producent środków chemicznych i spożywczych oraz wyposażenia wnętrz, powierzyła agencji Salt & Pepper unowocześnienie opakowań serii płynów do prania...
Libella, producent środków chemicznych i spożywczych oraz wyposażenia wnętrz, powierzyła agencji Salt & Pepper unowocześnienie opakowań serii płynów do prania marki BiL. Wcześniej ta sama agencja odnawiała opakowania linii produktów Sansed, zaś agencja Wróbel projektowała nowe opakowania dla marek Cyprys i Samlux. - W ciągu ostatniego roku wymieniliśmy opakowania właściwie wszystkich naszych produktów - mówi Agnieszka Iwanowska, brand manager Libelli. - Nie mamy oddzielnego budżetu reklamowego, nasze produkty muszą więc same dotrzeć do klienta. Poprzednie etykiety były mało czytelne i odstawały od konkurencji, dlatego uznaliśmy za konieczne zaprojektowanie nowych - dodaje Iwanowska. Trzy rodzaje płynów BiL uzyskały więc jednoznaczną identyfikację wizualną odpowiadającą przeznaczeniu produktu (Black, Colour i Soft). Dodatkowo na etykietach zamiast standardowo pokazywanych tkanin pojawiły się fotografie kobiet, co jest rozwiązaniem nowatorskim w tej kategorii produktów. Znacznie zwiększono też pole logotypu. Modernizacja opakowań marki BiL zamyka "pracę u podstaw" - w przyszłym roku firma planuje wzmożoną aktywność reklamową i wizerunkową, za którą odpowiadać będzie agencja Pegasus. Na razie Libella reklamuje się jedynie w czasopismach branżowych. (KH)