Plakativ zrealizował projekt z użyciem GoBoardów dla Rawa Blues Festival
Firma reklamowa Plakativ Poland zrealizowała kolejną kampanię z wykorzystaniem nośników typu GoBoard (podświetlane uniformy, na których można umieścić reklamę). Klientem...
Firma reklamowa Plakativ Poland zrealizowała kolejną kampanię z wykorzystaniem nośników typu GoBoard (podświetlane uniformy, na których można umieścić reklamę). Klientem agencji został Rawa Blues Festival, jeden z największych w Europie festiwali bluesowych. Kampania rozpoczęła się na 10 dni przed rozpoczęciem imprezy i odbyła się w wybranych dniach na krakowskim i wrocławskim rynku, a także w centrum Katowic i Warszawy. Do kampanii wykorzystano siatkę wielkoformatową (140 mkw.) i 10 nośników typu GoBoard. - To bardzo atrakcyjna powierzchnia reklamowa, tym bardziej że akcję promocyjną można zorganizować w każdym miejscu w dwa, trzy dni, bez uzgodnień i zezwoleń - mówi Adrian Duka, prokurent w Plakativ Poland. - Jej efekt potęguje neonowe podświetlenie, dzięki któremu po zmroku GoBoard zamienia się na trzy godziny w chodzący citylight - dodaje Duka. Na razie w akcjach bierze udział jednorazowo dziesięciu promotorów, docelowo liczba ta zwiększy się do 50. W trakcie promocji Rawa Blues Festival promotorzy rozdali 10 tys. ulotek. To jeden z pierwszych projektów ambientowych tej firmy. Wcześniej z nowej oferty skorzystała sieć szkół językowych International House Integra. Wkrótce GoBoardy staną się częścią samorządowej kampanii wyborczej. Zainteresowanie ofertą Plakativ wyraziło też kilka domów mediowych, których nazw Duka nie ujawnia. (KH)