StrawberryFrog zajmie się globalną obsługą marki butów Onitsuka Tiger

Agencja reklamowa StrawberryFrog zajmie się globalnymi projektami dla marki butów sportowych Onitsuka Tiger, ulubionego brandu reżysera filmowego Quentina Tarantino, który...

Agencja reklamowa StrawberryFrog zajmie się globalnymi projektami dla marki butów sportowych Onitsuka Tiger, ulubionego brandu reżysera filmowego Quentina Tarantino, który eksponował je w scenach z filmu "Kill Bill: Part 1". Agencja prowadzi markę od 2002 r., jednak dotąd była odpowiedzialna wyłącznie za kampanie reklamowe prowadzone w Europie. StrawberryFrog ma przygotować globalną strategię marki, zbiór nowych wytycznych jej prowadzenia, propozycje w zakresie retailu oraz zmiany globalnego serwisu internetowego. Globalna strategia przygotowywana pod hasłem "Made in Japan" ma także dotyczyć wsparcia debiutów rynkowych nowych linii butów wprowadzanych wiosną i jesienią każdego roku. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.