Kraft będzie obsługiwany w zakresie BTL przez MRM/Momentum i Arc Worldwide

Kraft Foods będzie obsługiwany w zakresie BTL przez MRM/Momentum i Arc Worldwide. W wyniku paneuropejskiego przetargu Kraft wybrał te dwie...

Kraft Foods będzie obsługiwany w zakresie BTL przez MRM/Momentum i Arc Worldwide. W wyniku paneuropejskiego przetargu Kraft wybrał te dwie agencje BTL, a także grupę agencji projektujących opakowania. Zastąpią one ponad setkę firm, z którymi dotychczas marketer pracował na Starym Kontynencie. - W Polsce współpracę rozpoczniemy od przyszłego roku - mówi Małgorzata Faraś, corporate affairs manager Kraft Foods Polska. Nie jest jeszcze ustalone, jakie marki przypadną danej agencji. Dotychczas Kraft w Polsce współpracował w zakresie BTL z różnymi agencjami na zasadach projektowych. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.