AWR "Wprost" ruszył z kampanią zmienionego "WiK-a"

Wydawnictwo AWR "Wprost" rozpoczęło kilkutygodniową kampanię reklamową zmienionego magazynu "WiK Wprost i Kultura". O jego nowej formule pisaliśmy w DS...

Wydawnictwo AWR "Wprost" rozpoczęło kilkutygodniową kampanię reklamową zmienionego magazynu "WiK Wprost i Kultura". O jego nowej formule pisaliśmy w DS "MMP" 10 października br. Strategię i kreację kampanii wydawnictwo przygotowało we własnym zakresie. Przy planowaniu i zakupie mediów spółka współpracowała z domem mediowym MindShare Polska. Działania reklamowe obejmą nośniki reklamy zewnętrznej, internet, radio, wybrane tytuły prasowe oraz promocje w punktach sprzedaży. Wydawca nie podał wartości budżetu reklamowego. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.