Fiat i agencja Arc otrzymały nagrodę za najlepsze użycie mediów

Fiat i obsługująca go agencja marketingu bezpośredniego Arc otrzymały trofeum Revolution Award za najlepsze użycie mediów w tegorocznej kampanii promującej...

Fiat i obsługująca go agencja marketingu bezpośredniego Arc otrzymały trofeum Revolution Award za najlepsze użycie mediów w tegorocznej kampanii promującej model Fiat Ulysee. W akcji została użyta kombinacja marketingu elektronicznego i bezpośredniego. Wśród innych nagrodzonych na piątkowej imprezie Revolution Awards 2004 znalazły się m.in.: Google AdSense nagrodzona w kategorii reklam usług business-to-business, Yell.com i i-level za najlepszą reklamę internetową. Agencja i-level została wybrana po raz trzeci agencją roku, a osobowością roku został Meg Whitman, prezes i CEO serwisu eBay. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.