Peppermint zdobył dwie nagrody podczas konkursu Boomerang
Nagrodę Grand Prix w konkursie marketingu bezpośredniego Boomerang otrzymała agencja Peppermint za kampanię "Gwiazdy świecą nocą" dla Skody Superb. Prace...
Nagrodę Grand Prix w konkursie marketingu bezpośredniego Boomerang otrzymała agencja Peppermint za kampanię "Gwiazdy świecą nocą" dla Skody Superb. Prace oceniano w 11 kategoriach. W kategorii Direct mail Boomerang otrzymała Eskadra BTL za kampanię BtoB "Rusz głową". W kategorii Program lojalnościowy nagrodę przyznano projektowi "Nivea dla Ciebie" autorstwa Tequila/Polska. Nagroda w kategorii Kampania internetowa przypadła dla projektu zrealizowanego dla marki Dove autorstwa agencji WebService. W kategorii Kampania internetowa web nagrodę przyznano AMG.net za projekt "Warownia - internetowa gra Warki 2003". Boomerang w kategorii Kampania marketingu mobilnego powędrował do agencji MobiJoy za kampanię "Rogaliki 7 Days". W kategorii Promocja sklepowa oraz event nagrodę otrzymał /Sales Link za projekt "Klorki na jęzorki" dla marki Algida. Boomerang w kategorii Kampania sprzedaży wysyłkowej otrzymała agencja Adv.pl za kampanię serwisu Militaria.pl. Za najlepszą kampanię self promotion Boomerang dostała TBWA/Data Solutions. W kategorii Zintegrowana kampania marketingu bezpośredniego Boomerang powędrował do Peppermint dla projektu, który otrzymał także Grand Prix - "Gwiazdy świecą nocą". W trzech kategoriach Boomerangów nie przyznano. Ceremonia rozdania nagród była pasmem pomyłek, nie było chyba kategorii, w której prowadzący nie pomyliliby typu nagrody, zwycięzcy lub nazwiska osoby wchodzącej na scenę. Nagrodzeni kilka razy musieli wymieniać się statuetkami. Konkurs Boomerang jest częścią Dni Marketingu Bezpośredniego organizowanych przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB). Podczas konferencji otwierającej imprezę prezes SMB Tomasz Kostyra zadeklarował, że w planowanych na czerwiec br. wyborach nowych władz nie będzie ubiegał się o ponowny wybór. (TW)