Kompania Piwowarska SA realizuje kolejne fazy wsparcia marki Tyskie
Kompania Piwowarska SA rozpoczęła prasową kampanię reklamową piwa marki Tyskie w ramach przygotowanego na ten rok projektu wizerunkowego. W ramach...
Kompania Piwowarska SA rozpoczęła prasową kampanię reklamową piwa marki Tyskie w ramach przygotowanego na ten rok projektu wizerunkowego. W ramach działań reklamowych realizowanych "pod parasolem" rocznicy 375-lecia istnienia Browarów Tyskich agencja reklamowa DDB Warszawa przygotowała kilkanaście nowych motywów reklam. Jednocześnie zakończyła się część kampanii reklamowej prowadzona na nośnikach outdoorowych (pięć motywów). Cały czas trwają działania wspierające w sieciach handlowych (nośniki indoor - siedem motywów) oraz w telewizji (trzy spoty reklamowe). Ostatni film reklamowy pt. "Napoleon", który wszedł do emisji pod koniec marca br., jest nadawany jednocześnie z dwoma pierwszymi, którymi rozpoczęto kampanię - "Manhattan" i "Newark". Zdjęcia do spotu "Napoleon" zostały wykonane na planach w Republice Południowej Afryki. Podobnie jak wcześniejsze zrealizował go ten sam zespół kierowany przez Marcina Mroszczaka, dyr. kreatywnego DDB Warszawa, który odpowiada także za scenariusz spotu (Michał Sabliński - reżyseria, Danny Hiele - operator, Dorota Roqueplo - kostiumy, Wojciech Saloni-Marczewski - scenografia). Film powstał przy współpracy z domem produkcyjnym Tango Production. Za budżet mediowy kampanii reklamowej Tyskiego odpowiada Starcom. Pierwsze wyniki ewaluacji działań wizerunkowych dla Tyskiego mają być znane w maju br. (JP)