Polskie Badania Outdooru uruchomiły Platformę Autoryzacyjną
Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) uruchomiła wczoraj Platformę Autoryzacyjną. Szczegółowe założenia projektu badawczego PBO opisywaliśmy już w DS "MMP" 12...
Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) uruchomiła wczoraj Platformę Autoryzacyjną. Szczegółowe założenia projektu badawczego PBO opisywaliśmy już w DS "MMP" 12 marca br. Platforma Autoryzacyjna jest jednym z najważniejszych elementów projektu badań PBO. Przy jej użyciu klienci mogą sprawdzić zgodność parametrów zaplanowanej kampanii outdoorowej z wynikami badań realizowanych w ramach projektu badawczego PBO. Platforma jest dostępna na stronie www.pbo.org.pl, gdzie klienci firm AMS i Clear Channel Poland (będących udziałowcami PBO) po otrzymaniu kodu dostępu będą mogli określić zgodność parametrów widowni zagwarantowanych w kampaniach realizowanych przez obydwie firmy reklamy zewnętrznej z wynikami badań SMG/KRC Millward Brown Company. Zgodność będzie następnie potwierdzana specjalnym Certyfikatem Autoryzacyjnym PBO. Na stronie internetowej PBO znajdą się także informacje o spółce, planowanych badaniach i serwis aktualnych wydarzeń związanych z działalnością PBO. (PU)