Sieci handlowe w czołówce najbardziej postrzeganych kampanii outdoorowych
Według badania Plakat Impact Test prowadzonego przez firmę Mareco Polska, członka Gallup International Association, na zlecenie Clear Channel Poland w...
Według badania Plakat Impact Test prowadzonego przez firmę Mareco Polska, członka Gallup International Association, na zlecenie Clear Channel Poland w styczniu br. w grupie pięciu najbardziej postrzeganych kampanii reklamowych na nośnikach reklamy zewnętrznej były trzy sieci handlowe. Najczęściej wymieniane spontanicznie przez respondentów kampanie to: sieci sklepów Tesco (12,9 proc. wskazań), dziennika "Fakt" (12,4 proc.), leku Persen (8,2 proc.), sieci Media Markt (7,8 proc.) i sieci Geant (6,1 proc.). W kategorii leki i produkty farmaceutyczne marka Persen, należąca do firmy Lek Polska, była na pierwszym miejscu (15 proc. wskazań). Kampania dla leku realizowana była na nośnikach firmy Clear Channel Poland. Badanie zostało przeprowadzone na próbie 960 respondentów w wieku 15-65 lat. Firma Mareco Polska powstała w 1993 r. Prowadzi badania społeczne i marketingowe (m.in. Impact-Test). (PM)