Grupa Radiowa Agory odnotowała wzrost przychodów o 5,6 proc.

W trzecim kwartale br. Grupa Radiowa Agory SA odnotowała wzrost wyników finansowych w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego -...

W trzecim kwartale br. Grupa Radiowa Agory SA odnotowała wzrost wyników finansowych w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego - wynika ze sprawozdania finansowego spółki. EBIDTA wzrosła o 91 proc. i wyniosła -0,2 mln zł przy wzroście przychodów o 8,6 proc. Przychody ze sprzedaży reklam w stacjach lokalnych należących do Agory SA (bez radia Tok FM) wyniosły w trzecim kwartale br. 13,1 mln zł i były wyższe od tych w trzecim kwartale 2005 roku o 5,6 proc. (12,4 mln zł). Koszty operacyjne spadły zaś o 4,5 proc. - z 15,7 mln zł do 15 mln zł. Przychody ze sprzedaży reklam za okres od stycznia do września br. wyniosły 43 mln zł. Były wyższe o 14,4 proc. w stosunku do tego samego okresu 2005 roku. Koszty operacyjne w tym okresie wzrosły o 16,9 proc. - z 43,8 mln zł do 51,2 proc. Związane było to przede wszystkim z wydatkami na promocję (5,7 mln zł) uruchomionej jesienią ub.r. sieci Roxy FM. Przychody z reklam ponadregionalnej sieci Tok FM wzrosły 0 65,3 proc. w stosunku do trzech kwartałów roku ubiegłego. Przychody z barterów od mediów Agory SA stanowią 9,2 proc. przychodów ze sprzedaży reklam stacji radiowych w okresie I-IX 2006r. (BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.