Clear Channel Poland promuje w hipermarketach markę batonów Bisc&
Clear Channel Poland (CCP) prowadzi miesięczną kampanię promocyjną dla Masterfoods. Na nośnikach w miejscu sprzedaży promowany jest baton Bisc& i...
Clear Channel Poland (CCP) prowadzi miesięczną kampanię promocyjną dla Masterfoods. Na nośnikach w miejscu sprzedaży promowany jest baton Bisc& i towarzyszący mu konkurs konsumencki. Działania promocyjne objęły swoim zasięgiem 24 hipermarkety sieci Tesco. W wybranych hipermarketach pojawiły się naklejki podłogowe z motywem mapy Brazylii - wycieczka do tego kraju jest jedną z nagród w konkursie. Reklamy są także eksponowane na stoperach przy półce z produktem. Ponadto po raz kolejny firma Masterfoods wykorzystała w kampanii hipermarketowej wózki zakupowe. Wcześniej CCP zrealizowała dla Masterfoods promocję dla marki Whiskas (oprócz wózków wykorzystano drzwi wejściowe do hipermarketów, naklejki podłogowe oraz citylighty w galeriach handlowych. (JP)