Artykuły

Jak się zmieniać, kiedy wszystko się zmienia?

Agencja Ancymony przygotowała trendbook "Zmiana". Publikacja ma inspirować do zmian w biznesie i aktywnościach marketingowych w nowej, "postcovidowej" rzeczywistości.

Value Media z Labconem prowadzą kampanię dla Everli [wideo]

Działania wizerunkowe widoczne są m.in. w telewizji.

Brasil z kampanią dla Oppo [wideo]

Za działania w social mediach odpowiada agencja House of Hype.

Coca-Cola sprzedaje sieć Costa Coffee w Polsce i na Łotwie

Lagardere Travel Retail przejmie działalność 145 kawiarni Costa Coffee w obu krajach.

Electrolux oficjalnym partnerem 46. edycji Festiwalu Polskich Filmów

Marka promuje modę cyrkularną na czerwonym dywanie.

Komunikacja w programach lojalnościowych: jak mówić do uczestników, aby chcieli słuchać?

Wiele firm postrzega program lojalnościowy jedynie jako silnik do komunikacji, a nie widzi potencjału wynikającego z prowadzenia programu lojalnościowego. Nasze doświadczenie pokazuje, że kontekstowa komunikacja w programie lojalnościowym może wygenerować nawet 10% inkrementalnego obrotu firmy.

Grupa Canal+ nabywa większościowy pakiet udziałów w SPI International

Zarząd i struktura bez zmian.

Shopee wchodzi do Polski. InPost partnerem!

Azjatycka platforma e-commerce Shopee debiutuje w Polsce. Jest to dla niej pierwszy europejski rynek. Już wiadomo, że partnerem marki w dostawie został InPost, operator paczkomatów.

Anna Lewandowska ambasadorką Oral-B

P&G zaplanował holistyczną kampanię.

TikTok, Polska Press i Payback nowymi członkami IAA

Stowarzyszenie zrzesza obecnie ponad 130 podmiotów.