Reklamiara - warto rozmawiać: Paweł Gala
W pierwszym odcinku nowego cyklu wideopodcastu "Reklamiara" poświęconego wyzwaniom współczesnego marketingu, komunikacji marketingowej, mediów i biznesu, autorka i gospodyni programu Marta Macke rozmawia z Pawłem Galą, CEO domu mediowego Wavemaker, należącego do GroupM.
Marta Macke - Reklamiara: każde spotkanie to inspiracja
Rozmawiamy z Martą Macke, założycielką i CEO Shortlist Consulting oraz twórczynią wideopodcastu "Reklamiara", którego nowy cykl właśnie rusza w MMP Online.
Otomoto z kampanią online [wideo]
Spoty powstały w ramach konkursu Papaya New Directors.
Bailey, Cukier, Jarrett i Zeihan wystąpią na Impact'24
Organizatorzy poznańskiej konferencji dotyczącej m.in. biznesu, innowacji czy technologii, której przyszłoroczna edycja odbędzie się 15-16 maja, ogłosili nazwiska czterech pierwszych prelegentów.
Co zrobić, by klienci chętniej czytali moje maile? Poradnik skutecznego e-mail marketingu
E-mail marketing jest jednym z najważniejszych kanałów komunikacji marketingowej. Wyzwaniem pozostaje natomiast utrzymanie skuteczności tego kanału. Mogą w tym pomóc narzędzia AI. Zanim jednak zacznie się je stosować, warto zadać sobie pytanie od czego należy zacząć?
Silni w tandemie: 19 Południk i Ancymony łączą się
19 Południk i Ancymony połączyły się, tworząc nową jakość w branży reklamowej. Obie firmy unifikują swoje kompetencje i wizje. Wszyscy pracownicy 19 Południka weszli w skład zespołu agencji Ancymony, umacniając jej pozycję jako jednej z największych niezależnych agencji w południowej Polsce.
Grzegorz Szczepański: Przywrócić PR do public relations
Najważniejsze jest, by zadbać o moralny kompas, zabiegać o to by relacje, które kształtujemy, były oparte na wzajemnym szacunku i prawdzie, przeciwstawiać się dezinformacji, walczyć z fake newsami i ustawicznie promować normy etyczne, które każą myśleć o rozwoju i wzroście w sposób zrównoważony.
Tomasz Alberski: Komunikacja bardziej zintegrowana
Zintegrowane podejście do komunikacji, ESG, AI w ramach dynamicznie rozwijającego się rynku informacyjnego - to wszystko oznacza dla agencji PR redefinicję ich roli.
Termin zgłoszeń do YouTube Works Awards przedłużony
To już ostatnie chwile na zgłoszenie kampanii wideo do tegorocznej edycji YouTube Works Awards. Termin zgłoszeń został przedłużony do 30 września.
Marcin Sosiński: Z Cannes w świat
Odważne i niesztampowe projekty mogą powstawać tylko na silnych i trwałych fundamentach na linii agencja kreatywna - klient - mówi Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCann Poland.