Liczba pochodzi z opublikowanego niedawno Ads Safety Report.
Łukasz Wójcik szefem działu zagranicznego tygodnika.
Narzędzie, które skanując zawartość lodówki podsuwa pomysły na smaczne potrawy, a zarazem pomaga zmniejszyć marnotrawstwo żywności, opracowano we współpracy z Google Cloud.
Kampania powstała we współpracy realizacyjnej z Graffiti Films i Humanverse.
Liczba pochodzi z opublikowanego niedawno Ads Safety Report.
Czytaj więcejŁukasz Wójcik szefem działu zagranicznego tygodnika.
Czytaj więcejNarzędzie, które skanując zawartość lodówki podsuwa pomysły na smaczne potrawy, a zarazem pomaga zmniejszyć marnotrawstwo żywności, opracowano we współpracy z Google Cloud.
Czytaj więcejKampania powstała we współpracy realizacyjnej z Graffiti Films i Humanverse.
Czytaj więcejKonkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
Czytaj więcej10 spośród 12 filmów zakwalifikowanych do Konkursu Polskiego będzie miało światowe premiery na 21. Millennium Docs Against Gravity - największym festiwalu filmów dokumentalnych w Polsce.
Czytaj więcejKomunikacja wewnętrzna wyprzedza rekrutację jako najważniejszy strategiczny cel HR na bieżący rok - to jeden z ciekawych wniosków z badania HRRebels.
Czytaj więcejStreaming z telewizją linearną w jednym; cen jeszcze nie ma, ale będzie oferta reklamowa.
Czytaj więcejOgólnopolska akcja sprzątania brzegów rzek organizowana jest w br. po raz szósty.
Czytaj więcejEksperyment ze sztuczną inteligencją w jury konkursu Epica Awards pozwolił to sprawdzić. Spoiler: dziennikarze są bardziej surowi...
Czytaj więcej