Będzie oferować powierzchnię connected TV w Polsce i całej Europie.
W świątecznej kampanii kreację, nadzór produkcyjny nad realizacją spotu oraz działania z influencerami odpowiada Optima Marketing Group, producentem jest Papaya Films.
Starmach chce skupić się na otwarciu własnej restauracji w Krakowe. Klima to szef kuchni Bottiglieri 1881, krakowskiej restauracji, jedynej w Polsce nagrodzonej dwoma gwiazdkami Michelin.
Kino jako medium reklamowe ma ogromny zasięg i swoim przekazem trafia do różnych grup. Wśród widzów odwiedzających kina są także miłośnicy dóbr luksusowych, którzy posiadają zasobne portfele.
Będzie oferować powierzchnię connected TV w Polsce i całej Europie.
Czytaj więcejDla zrozumienia oddziaływania programu lojalnościowego na biznes niezbędne jest ustalenie jasnych dla całej organizacji metod pomiaru prowadzonych działań. Dzięki temu firma będzie wiedzieć, czy proponowana kompozycja benefitów jest wartościowa dla konsumenta i jednocześnie dochodowa dla firmy.
Czytaj więcejW świątecznej kampanii kreację, nadzór produkcyjny nad realizacją spotu oraz działania z influencerami odpowiada Optima Marketing Group, producentem jest Papaya Films.
Czytaj więcejKonferencję SXSW można porównać do długiej i ekscytującej podróży pełnej przygód bez konkretnego celu, po której w pamięci pozostanie jednak wiele znajomych i interesujących rzeczy.
Czytaj więcejStarmach chce skupić się na otwarciu własnej restauracji w Krakowe. Klima to szef kuchni Bottiglieri 1881, krakowskiej restauracji, jedynej w Polsce nagrodzonej dwoma gwiazdkami Michelin.
Czytaj więcejŚwietnym otwarciem kolejnego dnia konferencji był panel naukowy, w którym udział wzięły naukowczynie NASA oraz dwóch astronautów, którzy połączyli się na żywo bezpośredni z Międzynarodowej Stacji Kosmicznej (ISS).
Czytaj więcejGościem najnowszego odcinka wideopodcastu "Reklamiara" jest Albert Stęclik założyciel, CEO i planning director agencji Kierunek Kreatywny, a wcześniej założyciel i planning director agencji Dziadek do Orzechów, wykładowca na AGH w Krakowie.
Czytaj więcejNajbardziej ekscytującą technologią omawianą podczas tegorocznej konferencji jest AI, ale obliczenia przestrzenne (spatial computing) I ich potencjalne zastosowanie budzą bardzo zbliżone zainteresowanie wśród uczestników.
Czytaj więcejDominującymi tematami podczas wielu sesji tegorocznej konferencji SXSW są rosnąca rola culture media, zarządzanie hype cycles oraz opracowywanie oryginalnych pomysłów na content.
Czytaj więcejTu poezja zderza się z eksploracją kosmosu, rozwój AI zbiega się ze schyłkiem tradycyjnego dziennikarstwa, a nieszablonowe myślenie zmienia oblicze strategii marki. Kolejny kryzys gospodarczy, przełomowe trendy i możliwości; wszystko znajdziecie w Austin, gdzie krzyżują się drogi sztuki i nauki.
Czytaj więcej