• SXSW 2024: Pokolenie przejściowe
    reklama

    SXSW 2024: Pokolenie przejściowe

    Konferencję SXSW można porównać do długiej i ekscytującej podróży pełnej przygód bez konkretnego celu, po której w pamięci pozostanie jednak wiele znajomych i interesujących rzeczy.

  • SXSW 2024: Konsumenci jutra
    reklama

    SXSW 2024: Konsumenci jutra

    Świetnym otwarciem kolejnego dnia konferencji był panel naukowy, w którym udział wzięły naukowczynie NASA oraz dwóch astronautów, którzy połączyli się na żywo bezpośredni z Międzynarodowej Stacji Kosmicznej (ISS).

  • Reklamiara - czym różni się praca w reklamie w Polsce i Wielkiej Brytanii
    reklama

    Reklamiara - czym różni się praca w reklamie w Polsce i Wielkiej Brytanii

    Gościem najnowszego odcinka wideopodcastu "Reklamiara" jest Albert Stęclik założyciel, CEO i planning director agencji Kierunek Kreatywny, a wcześniej założyciel i planning director agencji Dziadek do Orzechów, wykładowca na AGH w Krakowie.

  • Technologiczne SXSW 2024
    reklama

    Technologiczne SXSW 2024

    Najbardziej ekscytującą technologią omawianą podczas tegorocznej konferencji jest AI, ale obliczenia przestrzenne (spatial computing) I ich potencjalne zastosowanie budzą bardzo zbliżone zainteresowanie wśród uczestników.

  • Culture Media i Hype Cycles: przyszłość marketingu?
    reklama

    Culture Media i Hype Cycles: przyszłość marketingu?

    Dominującymi tematami podczas wielu sesji tegorocznej konferencji SXSW są rosnąca rola culture media, zarządzanie hype cycles oraz opracowywanie oryginalnych pomysłów na content.

  • SXSW 2024: Eksplorując nieznane
    reklama

    SXSW 2024: Eksplorując nieznane

    Tu poezja zderza się z eksploracją kosmosu, rozwój AI zbiega się ze schyłkiem tradycyjnego dziennikarstwa, a nieszablonowe myślenie zmienia oblicze strategii marki. Kolejny kryzys gospodarczy, przełomowe trendy i możliwości; wszystko znajdziecie w Austin, gdzie krzyżują się drogi sztuki i nauki.

Optima Marketing Group dla Majonezu Kieleckiego [wideo]
reklama

W świątecznej kampanii kreację, nadzór produkcyjny nad realizacją spotu oraz działania z influencerami odpowiada Optima Marketing Group, producentem jest Papaya Films.

Przemysław Klima zastąpi Annę Starmach w “MasterChefie"
media-tv

Starmach chce skupić się na otwarciu własnej restauracji w Krakowe. Klima to szef kuchni Bottiglieri 1881, krakowskiej restauracji, jedynej w Polsce nagrodzonej dwoma gwiazdkami Michelin.

Kino - idealna przestrzeń na luksusową reklamę
opinie

Kino jako medium reklamowe ma ogromny zasięg i swoim przekazem trafia do różnych grup. Wśród widzów odwiedzających kina są także miłośnicy dóbr luksusowych, którzy posiadają zasobne portfele.

Effective Media & Marketing Awards - nowy konkurs magazynu "MMP"
marketing

EMMA będzie premiować przede wszystkim efektywność, ale także dobrą strategię i kreację. Konkurs opracowaliśmy tak, aby docenić najlepsze projekty, niezależnie od branży, użytych narzędzi i wielkości budżetu.

O mediach
Przemysław Klima zastąpi Annę Starmach w “MasterChefie"
Starmach chce skupić się na otwarciu własnej restauracji w Krakowe. Klima to szef kuchni Bottiglieri 1881, krakowskiej restauracji...
TVN wystartował z wiosenną ramówką
Najmocniejszą pozycją w ofercie ma być polska wersja międzynarodowego hitu "The Traitors".
O reklamie
Optima Marketing Group dla Majonezu Kieleckiego [wideo]
W świątecznej kampanii kreację, nadzór produkcyjny nad realizacją spotu oraz działania z influencerami odpowiada Optima Marketing...
  • SXSW 2024: Konsumenci jutra
    Świetnym otwarciem kolejnego dnia konferencji był panel naukowy, w którym udział wzięły naukowczynie...
Technologiczne SXSW 2024
Najbardziej ekscytującą technologią omawianą podczas tegorocznej konferencji jest AI, ale obliczenia przestrzenne (spatial computi...
Najnowsze artykuły

W świątecznej kampanii kreację, nadzór produkcyjny nad realizacją spotu oraz działania z influencerami odpowiada Optima Marketing Group, producentem jest Papaya Films.

Czytaj więcej

Konferencję SXSW można porównać do długiej i ekscytującej podróży pełnej przygód bez konkretnego celu, po której w pamięci pozostanie jednak wiele znajomych i interesujących rzeczy.

Czytaj więcej

Starmach chce skupić się na otwarciu własnej restauracji w Krakowe. Klima to szef kuchni Bottiglieri 1881, krakowskiej restauracji, jedynej w Polsce nagrodzonej dwoma gwiazdkami Michelin.

Czytaj więcej

Świetnym otwarciem kolejnego dnia konferencji był panel naukowy, w którym udział wzięły naukowczynie NASA oraz dwóch astronautów, którzy połączyli się na żywo bezpośredni z Międzynarodowej Stacji Kosmicznej (ISS).

Czytaj więcej

Gościem najnowszego odcinka wideopodcastu "Reklamiara" jest Albert Stęclik założyciel, CEO i planning director agencji Kierunek Kreatywny, a wcześniej założyciel i planning director agencji Dziadek do Orzechów, wykładowca na AGH w Krakowie.

Czytaj więcej

Najbardziej ekscytującą technologią omawianą podczas tegorocznej konferencji jest AI, ale obliczenia przestrzenne (spatial computing) I ich potencjalne zastosowanie budzą bardzo zbliżone zainteresowanie wśród uczestników.

Czytaj więcej

Dominującymi tematami podczas wielu sesji tegorocznej konferencji SXSW są rosnąca rola culture media, zarządzanie hype cycles oraz opracowywanie oryginalnych pomysłów na content.

Czytaj więcej

Tu poezja zderza się z eksploracją kosmosu, rozwój AI zbiega się ze schyłkiem tradycyjnego dziennikarstwa, a nieszablonowe myślenie zmienia oblicze strategii marki. Kolejny kryzys gospodarczy, przełomowe trendy i możliwości; wszystko znajdziecie w Austin, gdzie krzyżują się drogi sztuki i nauki.

Czytaj więcej

"Oppenheimer" w reżyserii Christophera Nolana, nominowany w 13 kategoriach, zdobył 7 statuetek, w tym najważniejszą, dla najlepszego filmu.

Czytaj więcej

Podczas wydarzenia, które odbędzie się 20 marca w Poznaniu, młodzi ludzie poznają kulisy pracy w sieci sklepów.

Czytaj więcej