• Rusza premierowa odsłona konkursu Storymakers od endorfina events
    PROMOCJA

    Rusza premierowa odsłona konkursu Storymakers od endorfina events

    Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.

  • Czy AI zastąpi jurorów?
    reklama

    Czy AI zastąpi jurorów?

    Eksperyment ze sztuczną inteligencją w jury konkursu Epica Awards pozwolił to sprawdzić. Spoiler: dziennikarze są bardziej surowi...

  • Mac Adamczak: Dowozimy i warto nam ufać
    reklama

    Mac Adamczak: Dowozimy i warto nam ufać

    Młody, zdolny i pracowity. Mac Adamczak w niebywały sposób łączy świeżość spojrzenia i soczystą dawkę kreatywności z traktowaniem swoich projektów na poważnie, terminowo, skrupulatnie. Rzadka i cenna kombinacja. Sprawdzamy, co sprawia, że Mac jest asem w rękawie podczas przetargów.

  • Spektakularne wyniki uwagi konsumentów na platformie Teads w kampanii Lay’s
    reklama

    Spektakularne wyniki uwagi konsumentów na platformie Teads w kampanii Lay’s

    Kampania Lay’s jest kolejnym dowodem na to, że zrozumienie driverów uwagi, wypracowane przez Teads w ciągu ostatnich kilku lat, jest w stanie w znaczący sposób wpłynąć na jakość i końcowy efekt kampanii - komentuje Artur Wójcik, Strategic Account Director Teads Poland.

  • Paula Chudzińska: Starbucks stawia na rozwój
    marketing

    Paula Chudzińska: Starbucks stawia na rozwój

    Priorytetem są dla nas większe i średnie miejscowości. Poszukujemy lokalizacji atrakcyjnych turystycznie i często odwiedzanych przez lokalne społeczności. Dążymy do tego, by nasze kawiarnie były integralną częścią codziennego życia mieszkańców - mówi Paula Chudzińska, brand manager marki Starbucks.

  • Value proposition. Jak zmierzyć atrakcyjność programu lojalnościowego wśród konsumentów?
    we-love-data-so-let-s-date

    Value proposition. Jak zmierzyć atrakcyjność programu lojalnościowego wśród konsumentów?

    Dla zrozumienia oddziaływania programu lojalnościowego na biznes niezbędne jest ustalenie jasnych dla całej organizacji metod pomiaru prowadzonych działań. Dzięki temu firma będzie wiedzieć, czy proponowana kompozycja benefitów jest wartościowa dla konsumenta i jednocześnie dochodowa dla firmy.

Hellmann’s stworzył narzędzie Meal Reveal oparte na AI
marketing

Narzędzie, które skanując zawartość lodówki podsuwa pomysły na smaczne potrawy, a zarazem pomaga zmniejszyć marnotrawstwo żywności, opracowano we współpracy z Google Cloud.

Cut The Mustard z kampanią Oclean z wykorzystaniem AI [wideo]
reklama

Kampania powstała we współpracy realizacyjnej z Graffiti Films i Humanverse.

10 światowych premier w Konkursie Polskim na 21. MDAG
kultywator-branzowy

10 spośród 12 filmów zakwalifikowanych do Konkursu Polskiego będzie miało światowe premiery na 21. Millennium Docs Against Gravity - największym festiwalu filmów dokumentalnych w Polsce.

Max zamiast HBO Max w czerwcu
media-internet

Streaming z telewizją linearną w jednym; cen jeszcze nie ma, ale będzie oferta reklamowa.

O mediach
Max zamiast HBO Max w czerwcu
Streaming z telewizją linearną w jednym; cen jeszcze nie ma, ale będzie oferta reklamowa.
Oscary 2024 bez większych zaskoczeń - triumfuje “Oppenheimer"
"Oppenheimer" w reżyserii Christophera Nolana, nominowany w 13 kategoriach, zdobył 7 statuetek, w tym najważniejszą, dla najlepsze...
O reklamie
Cut The Mustard z kampanią Oclean z wykorzystaniem AI [wideo]
Kampania powstała we współpracy realizacyjnej z Graffiti Films i Humanverse.
  • Czy AI zastąpi jurorów?
    Eksperyment ze sztuczną inteligencją w jury konkursu Epica Awards pozwolił to sprawdzić. Spoiler: dz...
Reklamiara - partnerstwo, etyka i nieinwazyjna komunikacja kluczem do efektywności w biznesie [wideo]
W najnowszym odcinku wideopodcastu "Reklamiara" Marta Macke rozmawia z Łukaszem Borkiem, general managerem agencji LiquidThread na...
Najnowsze artykuły

Liczba pochodzi z opublikowanego niedawno Ads Safety Report.

Czytaj więcej

Narzędzie, które skanując zawartość lodówki podsuwa pomysły na smaczne potrawy, a zarazem pomaga zmniejszyć marnotrawstwo żywności, opracowano we współpracy z Google Cloud.

Czytaj więcej

Kampania powstała we współpracy realizacyjnej z Graffiti Films i Humanverse.

Czytaj więcej

Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.

Czytaj więcej

10 spośród 12 filmów zakwalifikowanych do Konkursu Polskiego będzie miało światowe premiery na 21. Millennium Docs Against Gravity - największym festiwalu filmów dokumentalnych w Polsce.

Czytaj więcej

Komunikacja wewnętrzna wyprzedza rekrutację jako najważniejszy strategiczny cel HR na bieżący rok - to jeden z ciekawych wniosków z badania HRRebels.

Czytaj więcej

Streaming z telewizją linearną w jednym; cen jeszcze nie ma, ale będzie oferta reklamowa.

Czytaj więcej

Ogólnopolska akcja sprzątania brzegów rzek organizowana jest w br. po raz szósty.

Czytaj więcej

Eksperyment ze sztuczną inteligencją w jury konkursu Epica Awards pozwolił to sprawdzić. Spoiler: dziennikarze są bardziej surowi...

Czytaj więcej

Młody, zdolny i pracowity. Mac Adamczak w niebywały sposób łączy świeżość spojrzenia i soczystą dawkę kreatywności z traktowaniem swoich projektów na poważnie, terminowo, skrupulatnie. Rzadka i cenna kombinacja. Sprawdzamy, co sprawia, że Mac jest asem w rękawie podczas przetargów.

Czytaj więcej